SEX PÅ NETTSTED FOR BARN

Har dere hørt om Movistarplanet. Vel i så fall hvis ikke så er det en nettside for barn der man kan være en person og man kan chatte med folk. Dette er en nettside der barn i alder 8- og oppover spiller. Men det som er helt sykt er at det er noen personer som ikke kan å oppføre seg der inne. Jeg har selv vært vitne til det når jeg satt og gamet det for å teste det.

Det er faktisk sånn at det er noen som er perverse der inne. Blant annet så har jeg selv blitt spurt om å ha sex der inne eller om å sende nakenbilder. Noe som er utrolig kvalmt å tenke på. Altså att det går ann. Jeg blir bare så kvalm når jeg får sånne spørsmål. Det er jo ikke bare jeg som blir spurt om det men også mye yngre barn. At folk kan synke så lavt.  Vær så snill dere som driver med dette ta å slutt med det. Det er så utrolig drøyt av dere.

Bilder under lånt fra en nettside

 

4 kommentarer
    1. hei jeg har det spillet som heter movie star planet. å det er ingenting trygt der man kan bli lurt å bli avhengig av det. Msp er ikke et bra spill men det er gøy da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg