Send gjerne inn deres sykeste hemmeligheter

Jeg har sett mange youtubere lager videoer der seerne sender inn sine sykeste hemmeligheter. Jeg tenkte derfor og spørre dere om dere har lyst til og sende inn noe  hemmeligheter som jeg da kan svare på. Dere kan sende dem inn på Instagram hvor jeg heter Synne.blogg eller på Snapchat hvor jeg heter Synnefstener. Hadde vært så morsomt og hatt noen hemmeligheter jeg kunne lest opp og svart på. Så om dere her noen så er det bare og sende dem inn. Alle hemmeligheter blir Anonyme så dere trenger ikke og være engstelige for det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg