Over 600 klaga på verdens første bind-reklame med mensblod

Jeg har fortsatt en annonse oppgave på skolen. Jeg velger derfor og bruke bloggen til og reklamere for annonsen. Det er en fin mulighet til og nå ut til flere mennesker på. Jeg er ikke redd for og dele mine meninger her på bloggen så derfor så velger jeg og gjøre det.
Over 600 klaga på verdas første bind-reklame med mensblod

Tydeligvis var det mange som klaga på det med at man har laget en bind reklame med mensblod.  Jeg synes ikke at det er dumt og velge og bruke mensblod i en slik type reklame. Det burde ikke være noen skam i det med mensen. Da mensen er helt naturlig for oss kvinner.

Ønsker og fjerne skammen rundt mensen.

Denne reklamen er for og kunne fjerne skammen rundt det med mensen.  Det kan være mange kvinner som sliter med skam rundt det med mensen. Kanskje så sliter ulike kvinner med sin mentale helse rundt dette her. Dette er en reklame for at Libress ønsker og kunne fjerne denne skammen slik at det kan bli enklere for kvinner og snakke om mensen uten at man skal føle på noe som helst kritikk i forhold til og ha mensen.

MINE MENINGER

Jeg synes personlig at det er viktig og kunne snakke om mensen. Da det ikke er enkelt og kunne snakke om mensen i det samfunnet vi lever i dag. Hvorfor er det så vanskelig og kunne snakke om mensen. Jeg synes det er dumt at det skal være sånn. Jeg vet at mensen er naturlig og slik er vi kvinner laget.

Dette er jo en reklame som kanskje passer best for ungdom eller unge voksne. Det er kanskje ikke en barnevennlig reklame der man viser blod og sånt. Men det er uansett viktig og vise disse reklamene for at man skal kunne forstå og få et annet synspunkt på det med mensen.

Jeg skal ikke skrive lange avhandlinger her på bloggen men jeg synes uansett alle kvinner seg i mellom burde kunne snakke om mensen uten at det skal være vanskelig for dem. Jeg har ingen vanskeligheter med og snakke om mensen lenger.

Jeg oppfordrer og kunne snakke om mensen til alle kvinner uten skam. Husk at dere er like mye verdt uansett selv om man har mensen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg