Nå har jeg skole

Jeg tenkte og dele litt med dere om  hva jeg har på skolen og sånt. Nå har jeg da markedsføring og salg de første timene. Det er ganske spennende og lære om salg og sånt. Jeg synes dette er veldig gøy og lære om da salg er et av de viktigste yrkene i Norge. Jeg gleder meg til fortsettelsen på denne skolen. Nå starter timen snart igjen så vi snakkes. Jeg  skal prøve og oppdatere dere hvordan det går på skolen når jeg har pauser og sånt. Sånn at dere kan følge med. Jeg kan ikke blogge når jeg har time det håper jeg dere forstår meg på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg