MINE NYTTÅRSFORSETTER 2020

Jeg har tenkt en stund på dette og jeg har nå  kommet frem til noen jeg gjerne vil dele med dere.

Bilderesultater for rose emoji"Bli flinkere til å blogge. Dette er noe jeg jobber med hele tiden. Dessverre går jeg igjennom noe som er veldig vanskelig og sårt for meg. Men jeg håper at i løpet av 2020 at jeg har blitt en flinkere blogger.

Bilderesultater for rose emoji" Prøve å bli kvitt deperisjon.

Som jeg nevnte i sta så sliter jeg med en del ting som er veldig vanskelig for meg. Jeg håper at jeg snart kan bli ferdig med det å være deprimert og fokusere kun på det positive her i livet.

Bilderesultater for rose emoji"Fullføre folkehøyskolen. Jeg går jo som sagt på folkehøyskole. Målet mitt er at jeg skal klare å fullføre den. Jeg er jo ferdig på folkehøyskolen i mai. Herregud som tiden går der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg