Kunne jeg ha meldt meg på Paradise Hotel?

Det var noen som spurte meg om jeg kunne ha meldt meg på paradise hotel og det tenkte jeg derfor og svare på nå.

 

Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til og melde meg på Paradise hotel. Jeg vet ikke om jeg er den personen som hadde passet inn der. Jeg vet at ofte de som melder seg inn på paradise hotel vil  ofte bli kjent og ofte får masse følgere på instagram. Jeg hadde nok ikke meldt meg på paradise hotel bare for og bli kjent. Det finnes nok mange måter og bli kjent på enn og melde seg inn på paradise hotel. Men kanskje en dag når jeg er eldre at jeg melder meg inn hvem vet. Jeg synes det bare blir for dumt om jeg skulle ha meldt meg inn på paradise hotel bare for og bli kjent. Det blir feil for meg. Jeg hadde nok meldt meg på for og ha det morsomt men ikke for og bli kjent.

 

Jeg vet ikke hvordan foreldrene mine hadde reagert om jeg hadde meldt meg inn på paradise hotel. Tror de hadde reagert litt og kanskje hatt en del meninger om det. Men jeg kommer ikke til og dele de meningene alle har sin mening og sånn burde det være for min del. Hva tror dere. Tror dere jeg hadde passet inn der?

1 kommentar
    1. Hvorvidt du ville følt deg komfortabel, og om du hadde passet inn eller ikke kan ikke jeg uttale meg om da jeg tror dette er det første blogginnlegget fra deg jeg har vært innom.

      Men når det er sagt så sa Triana i årets siste episode av “Paradise Hotel-podden” at til neste sesong (som de driver og caster nå) så ønsker de å caste en litt annerledes gjeng enn det man har hatt tidligere.

      De leter fortsatt etter de mer sterotypiske/typiske deltagerne, men også folk som f.eks er over 30. Folk som ikke nødvendigvis er like bra trent. Folk som ikke nødvendigvis er så opptatt av å bli kjendis/kjent. Folk som ikke har operert seg, eller som er så opptatt av sminke og utseendet. Ja i hele tatt, de ønsker å sette sammen en litt annen gjeng nå enn de har gjort tidligere 🙂

      Noe som ihvertfall jeg ble litt glad for å høre. Ikke at jeg tror jeg kommer til å tørre å melde meg på, har litt angst for å reise utenlands, og blir fort sliten av for mye mennesker (har aspergers) – men jeg blir jo 30 neste år, og nå er heldigvis ikke det noen hindring lengre! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg