JEG HAR BESTEMT MEG FOR Å BLI VEGETARIANER

Hei!

Det er en stund siden jeg har lagt ut noe her på bloggen. Grunnen til det er fordi at jeg har vært veldig mye opptatt med skole. Jeg har også ikke hatt det så veldig bra for tiden så driver å jobber med å få det bedre.  Jeg har  også vært i Afrika.

Jeg har tenkt til å lage en video av Afrika turen hvis det er av interesse.

Men nok om det.

Som dere sikkert har lest i overskriften så står det at jeg har blitt vegetarianer. Jeg bestemte meg for å bli det for ikke så lenge sia. Grunnen til det er fordi jeg vil teste det å ikke spise kjøtt. Her på skolen så har vi jo vegetariansk mat så det blir ikke så veldig vanskelig. Det eneste er at jeg må passe på at jeg får i meg nok vitaminer.

Men enn så lenge så synes jeg det går veldig bra det med å ikke spise kjøtt. Jeg savner ikke det så veldig det med kjøtt. kanskje vil jeg merke det etterhvert men enn så lenge ikke.

Hvis noen har tips til vegansk mat så gjerne skriv en kommentar.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg