Jeg går på krykker

Jeg har en lang pause nå ettersom det at jeg valgte feil videregående i starten så gjør det at jeg ikke trenger fagene engelsk, matematikk og naturfag. Jeg har derfor tid til og oppdatere dere litt. Jeg har jo fag på skolen som da er Markedsføring og bedrift, Forretningsdrift, Service og Samferdsel og Yrkesfaglig fordypning. Men uansett jeg har dessverre kanskje fått en betennelse i kneet. Jeg har nok begynt og trene litt for hardt og presset meg litt for hardt. Jeg skal bestille en time hos legen og få sjekket ut hva det kan være. Men det går helt fint og gå på krykker det var verst i starten da jeg ble veldig støl i armene. Men samtidig blir jeg sterk i armene så det er jo noe positivt. Jeg håper at det går snart over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg