Hvorfor er det så mange som hater ulven?

Jeg har skrevet om ulven før. Hva slsgs skader den gjør osv. Men hvorfor er det så mange som hater ulven. Ulven er jo et fantastisk dyr. Jeg vet det er mange som hater ulven fordi den dreper sauer for morro skyld. JegJeg vet at det er noe dritt at ulven dreper sauene. Men må man virkelig hate ulven for det. Det synes jeg ikke. Jeg elsker ulver selv om ulvene gjør dette.  

Det er noen som har spurt meg om jeg kan bli en motstander av ulven. Og svaret mitt er nei på det. Jeg elsker virkelig ulven. Selv om ulvene dreper sauer eller skader dem. Jeg kommer alltid til å elske ulvene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg