Hvordan går det med meg

Hvordan jeg har det etter det overgrepet tenkte jeg og svare på nå. Jeg har det egentlig bra. Det er dager hvor jeg sliter mentalt og fysisk med det. Men jeg har bestemt meg for og søke hjelp. Få noen og snakke med om dette. Jeg går ikke inn på hva som skjedde og hvordan det skjedde.

Det er så viktig og søke hjelp om man har blitt utsatt for sånt. Det hjelper ikke og gå alene med dette inni seg. Man burde søke hjelp. Jeg oppfordrer dere som evetuelt har blitt utsatt for noe sånt. Vær så snill og søk hjelp. Ikke for min skyld men for deres skyld.

 

♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg