Hvordan går det med meg for tiden

Det er noen som har spurt meg hvordan det går med meg for tiden så tenkte og svare på det.

 

Kneet

Jeg har som sagt dager hvor jeg har kjempe vondt i mitt vestre knee. Det er dager hvor jeg må gå på krykker fordi det gjør så vondt. Jeg skal sjekke kneet med røntgen den 27 oktober så da får jeg se om det er noe galt. Jeg må også ta en del smertestillende for og komme meg gjennom dagene. Men sånn er det nå.

 

Ellers så har jeg det veldig bra for tiden. Jeg har ikke så mange dager lenger hvor jeg er deprimert.  Det føles så godt for meg. Jeg er endelig bedre❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg