hva tenker du og jobbe som når du blir eldre?

Hei! Dette spørsmålet har jeg fått en stund. Jeg tenkte derfor og svare på dette her.

Hva tenker du og jobbe som når du blir eldre?

Jeg er faktisk usikker. Men jeg har drevet og tenkt på det og bli kelner på en restaurant  noe jeg tror jeg hadde trivdes med. Eller så har jeg tenkt en del på det og bli vekter men det får jeg se på. Jeg skal tenke litt mer på dette. Så får vi se hva jeg dukker opp med. Jeg kommer jo fortsatt til og drive denne bloggen her. Jeg har ikke tenkt til og gi meg med bloggingen dette er noe jeg trives veldig godt med. Så dere trenger ikke og være bekymret for at jeg skal gi meg enda.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg