Hva gjør du når du sitter på toget så lenge

Det er noen som spør meg om hva jeg gjør når jeg tar toget så lenge. For det første så tar togturen ca 7 timer med alt fra toget til Oslo også bytte tog som da går videre til Kristiansand. Alt i alt en reise på 7 timer. Tenkte å nevne noen ting som jeg pleier å gjøre når jeg sitter på toget.

Blogge.

Jeg bruker da noe av tiden til å blogge. Lage nytt og spennende innhold for dere. Det er ikke bare bare av og til har jeg en skrivesperre. Kommer ikke på noe spennende for dere. Mens andre ganger så kan jeg skrive mange innlegg om gangen. Spørs hva jeg velger å skrive om.

Lese til jegerprøven

Jeg pleier også å lese til jegerprøven. Jeg skal ta prøven 14.01.2020. Jeg gruer meg selvfølgelig til prøven men jeg satser på at dette går veldig bra.

Sove

Så kan det hende at jeg bestemmer meg for og sove. Samle opp litt mer energi før jeg eventuelt leser videre.

 

Det var noen av tingene jeg pleier og gjøre når jeg er på toget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg