Går ikke en dag uten at jeg tenker på deg

Som jeg savner deg. Jeg skulle ønske du fortsatt levde at du kunne komme tilbake. Du var den mest fantastiske ponnien jeg kunne ha blitt kjent med. Jeg vet at du har det bedre der du er nå men jeg savner deg sånn. Jeg er så takknemlig for alle de minnene vi hadde sammen. Jeg elsker deg for evig og alltid og du har en så stor plass i hjerte mitt. Tusen takk for alle minnene sammen.
  • Photo by synnestener on October 13, 2020. Bildet kan inneholde: hest.
  • Photo by synnestener on October 13, 2020. Bildet kan inneholde: hest, himmel og utendørs.
    • Photo by synnestener on October 13, 2020. Bildet kan inneholde: hest, himmel og utendørs.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg