Fikk ikke sove og et ærlig innlegg.

Hei og god jul.

Jeg fikk ikke sove så derfor så skriver jeg her på bloggen. Er det noe som har overrasket meg så er det ting som folk kan henge seg opp i som da andre folk legger ut på nett. Jeg mener det kan være alt fra fotoredigering til hvordan man oppdrar en hund til ulveangrep. Det er bare fåtall av ting som folk kan henge seg opp i. Og ikke nok med det men ofte så de som henger seg opp i hva enn det måtte være så er det ikke så hyggelige kommentarer som blir sagt.

Jeg har 2 blogger denne og en annen en. Men uansett på den andre bloggen min så skrev jeg om ulveangrep for noen år tilbake og det var det en del som hang seg opp i. Noen mente jeg hadde brukt feil bilder som da viste bjørneangrep og ikke ulveangrep. Jeg ble bare så overrasket over kommentarene. De var ikke så stygge akkurat men de traff meg. Jeg følte da at jeg måtte forklare og forsvare meg til dem som skrev disse kommentarene.

Når sant skal sies for og legge denne saken død så elsker jeg fortsatt ulver og mener fortsatt at de har rett til og være i naturen slik som alle andre dyr. Det er min mening. Ja jeg vet at mange hater ulven fordi den dreper sauer eller geiter. Mange jeg har pratet med mener at ulven dreper for moro men er det sant. Eller er det bare noe folk sier til meg for og få meg til og hate ulven? Jeg vet ikke med dere. Jeg er ikke redd for og få kritikk så det er bare og komme med kommentarer så svarer jeg på dem.

Jeg ønsker også alle en riktig god julefeiring i morgen og håper dere koser dere masse. Så håper jeg at jeg får sove snart vi blogges;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg