Erfaring rundt 3 dose med corona vaksine

I går så var jeg og tok min 3 dose med corona vaksine.  Jeg hadde egentlig tenkt og oppdatere dere om hvordan det gikk men jeg orket rett og slett ikke.  For dere som lurer så fikk jeg vaksinen som heter Pfizer. Jeg tenkte og snakke om mine erfaringer rundt vaksinen. 

Når jeg tok vaksinen så var det litt vondt, Men det ble litt verre når jeg satt og ventet etter at jeg hadde tatt den. Armen min ble øm og vond og jeg ble sjekka opp av en lege som var der. Jeg fikk beskjed om og sitte lenger og ta det med ro. Jeg var også litt  blek. Jeg tok vaksinen klokka 15:50 satt til klokka var 16:00 så ble jeg øm i hele venstre armen. Etter at det hadde gått 10 min så ble jeg spurt om det  gikk bedre men armen var fortsatt like øm.  Jeg ble spurt om jeg ville ha noe og drikke og det takket jeg ja til. Så satt jeg i 5 min og ble spurt igjen om det gikk bra. Jeg ble spurt om jeg ville legge meg ned litt og det sa jeg ja til. Jeg fikk mer og drikke. 

Etter at jeg hadde ligget en stund så ble jeg sjekket igjen. Jeg hadde fortsatt vondt men det ble bedre. 

Det gikk en 30 min ekstra før jeg kunne gå fra stedet jeg tok vaksinen. Jeg er glad for hjelpen jeg fikk der. 

I dag så er begge armene mine ømme og vonde. Jeg klarer og skrive på pc men er ikke like enkelt. Jeg har heldigvis ikke like kraftig bivirkning denne gangen som jeg hadde sist. Da fikk jeg så vondt i hodet at når jeg bare sto og snakket med mamma så gråt jeg fordi det gjorde så vondt.  Heldigvis varte det bare den første dagen og var borte den andre dagen. 

Jeg kunne ha skrevet mer men jeg orker rett og slett ikke. Så dette var litt av mine erfaringer. Gjerne skriv hva dine erfaringer er i kommentarfeltet. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg