Er det noen som har tatt p-stav?

Jeg skal ta p-stav på mandagen som kommer. Jeg er engstelig for om det kommer til og gjøre vondt eller ikke. Derfor tenkte jeg og spørre dere om dere har noen erfaringer med dette. Så kanskje jeg kan slippe og være engstelig for det.

 

Til  noe annet. Det er noen som har spurt meg om hvordan jeg har det og det tenkte jeg at jeg kunne svare på

Jeg har det som regel bra det hender jo at jeg noen ganger har en dårlig da. At jeg tenker på om jeg noen gang kommer til og få erstatning etter det seksuelle overgrepet eller ikke. Men det er veldig sjeldent at jeg tenker på det. Jeg tar dagen som den kommer eller rettere sagt jeg tar dag for dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg