Dele telefonnummer her på bloggen

Det har også kommet spørsmål om jeg kunne ha delt telefonnummeret mitt her på bloggen og det har jeg derfor tenkt og svare på nå.

Jeg kommer ikke til og dele telefonnummeret mitt her på bloggen. Grunnen til det er fordi jeg ikke ønsker at folk skal kunne ringe meg eller sende meldinger til meg. Hvis man skal sende noe til meg så finner man et innlegg i kategorien kontakt meg så finner dere hvor dere kan kontakte meg. Jeg vil heller ikke dele telefonnummeret mitt slik at ikke selgere og sånt lett kan finne det. Noe må jeg kunne holde privat og telefonnummeret mitt er en av de tingene jeg ønsker og holde privat. Jeg håper dere skjønner det og respekter det. Jeg vet at det kanskje er dumt og at noen har lyst til og ringe meg men slik blir det bare.

Uansett jeg kan også svare på noen andre spørsmål. ‘

Hvilken lærdom har livet gitt deg? 

Blant annet at man ikke må gi opp. Uansett hvor hardt og ofte man jobber så må man aldri gi opp.

Jeg har også lært en god del fra da jeg ble mobbet. Hvor stor innvirkning det kan ha på unge mennesker. Jeg ga aldri opp når jeg ble mobbet jeg tenkte hele tiden at ting ble bedre og det ble det.  Man må jobbe og jobbe kanskje så ser man kanskje ikke så mye fremgang med en gang men det vil løse seg til slutt.

Hvem eller hva er ditt livs store kjærlighet?

Kjæresten min selvfølgelig som er verdens fineste og snilleste.

Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv?

Hvis jeg blir skikkelig sint da jeg blir iskald og hard mot dem jeg er sint på. Jeg synes det er fælt.

Har kjæresten din og du krangla enda?

Nei vi har faktisk ikke kranglet enda. Vi har hatt diskusjoner men vi har alltid funnet en løsning på det. Men vi har aldri hatt noen store krangler da vi alltid finner en løsning.

Hvis du kunne ha glemt noe hva ville det vært?

Hvis jeg kunne ha glemt noe så ville det vært når jeg ble utsatt for det seksuelle overgrepet. Det hadde jeg gjerne ha glemt. Men slike ting vil alltid være der uansett. Jeg må bare ikke tenke på det og prøve så godt jeg kan og legge det bak meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg