Bilder fra da jeg tok min første tatovering

Jeg har da funnet noen bilder fra da jeg tok min aller første tatovering. Jeg husker det som om det var i går. Jeg synes det ikke var noe vondt og ta den første tatoveringen min. Jeg valgte og ikke ta en stor tatovering som min første. Noe jeg anbefaler og ikke å gjøre. Det er jo ulikt fra menneske til menneske hvor vondt det gjør. Det er dumt og begynne med en stor en også stopper du fordi det er for vondt også har du en uferdig tatovering. Så hvis du bestemmer deg for og ta tatovering så begynn med en liten en.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg