Bilder fra Afrika

Jeg skulle egentlig lage en video med bilder fra Afrika. Men slik ble det ikke så derfor får jeg heller laget et innlegg om det. Jeg var i Afrika i november sammen med linja min på folkehøyskolen. Det var en tur for livet for og si det sånn. Jeg hadde alltid drømt siden  jeg var liten om og reise til Afrika. I en alder av 19 år fikk jeg reise til Afrika. Jeg er så glad for at jeg valgte og gå på folkehøyskole. Alle de flotte menneskene jeg ble kjent med. Det er venner jeg håper fortsatt og holde kontakten med fordi det er noen flotte mennesker.

Jeg har ikke tenkt og skravle meg helt bort så derfor kommer det noen bilder.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg