4år med denne bloggen ærlig innlegg

4 år! 4 år med denne bloggen. Tenk det har gått 4 år siden jeg opprettet denne bloggen. Jeg opprettet denne bloggen i 2017. Så det begynner og bli en stund siden. Siden da har jeg lært en god del om det og blogge. Hvor mye tid det faktisk tar og drive en blogg. Jeg tenkte derfor og dele med dere hva slags erfaringer jeg har gjort meg i løpet av de 4 årene jeg har hatt denne bloggen her.

  

🐻Negative eller stygge kommentarer.     

Jeg har lært det at det og blogge kan føre med seg negative kommentarer. At det ikke alltid er folk som er enige i det jeg deler her på bloggen og det er selvfølgelig lov til og være uenig i det jeg skriver her på bloggen. Folk har sine meninger og slik er det bare. Jeg har lært og ikke ta de negative eller stygg kommentarene innover meg. Jeg kan svare på dem men jeg tar ikke de innover meg lenger. Det synes jeg bare blir for dumt og la de folkene som har skrevet stygt til meg få vinne over meg. Nei jeg kommer ikke til og la de vinne uansett hva som skjer.

 

🐻 Hvor mye tid blogging faktisk tar.

Det og blogge er ikke bare bare. Man skal kunne skrive innlegg som får folk til å få lyst til og lese bloggen. Man skal kunne skrive hvert fall 3-4 innlegg hver eneste dag. Det har vært litt av en utfordring for meg da jeg ikke alltid vet hva jeg skal skrive her på bloggen. Jeg vil ikke dele privatlivet mitt her på bloggen. Så det har vært en utfordring.

 

🐻  Hvor mye positive kommentarer jeg har fått. 

Det er alltid like koselig og få positive kommentarer som folk skriver til meg. Jeg setter så stor pris på hver enste av dere som skriver positive kommentarer her på bloggen min så det er det bare og fortsette med.

 

🐻  Kommer jeg til og fortsette med og blogge? 

Selvfølgelig kommer jeg til og fortsette og blogge. Jeg elsker fortsatt og blogge så det er noe jeg ikke kommer til og gi meg med det første. Jeg gleder meg så mye til fortsettelsen her på bloggen. Det er bare så utrolig koselig for meg og kunne blogge. Så jeg håper virkelig dere vil følge meg videre på denne blogg reisen.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg