Hvem er dine forbilder?

Det er noen som har spurt meg om nettopp det. Derfor så tenkte jeg å svare på dette nå.  Jeg har en del forbilder og de kommer her nå

Isabel Sraad 

Jeg blir like imponert over hvor sterk hun er og hva hun får til.  Jeg synes hun er utrolig sterk med tanken på at hun har måtte tålt en del dritt og stygge kommentarer. Jeg har fulgt bloggen hennes i 2 år nå. Bloggen hennes finner dere HER

Stina blogg

Hun er også like sterk. Hun må også tåle å få en del dritt kommentarer. Jeg henter også en del inspirasjon fra henne. Og hun og Isabel har hjulpet meg en del med å takle stygge kommentarer. Jeg får hjelp av å lese innleggene de skriver angående stygge kommentarer.   Bloggen hennes finner dere HER

Sophie Elise 

samme som jeg skrev angående Stina og Isabel. Bloggen hennes finner dere HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg