DET BESTE MED JULEN

Her kommer det noen punkter som er best med julen. 

Komme i julestemning. 

Ingenting slår det som å komme i julestemning. Jeg får skikkelig julestemning av snø, kakao og julemusikk. Nå er det heldigvis masse snø ute og jeg får bare julestemning når jeg går ut døren. 

Tid med familien. 

Man kommer alltid nærmere familien i julen. Feire julen sammen med familien er jo bare veldig koselig. Jeg skal feire julen sammen med mamma, pappa,lillebror og bestemor. Noe som kommer til å bli utrolig koselig. 

Julefilmer. 

Det er alltid like koselig å se en julefilm om morgenen sammen med en kakao kopp og i pysjen. Jeg synes det alltid er veldig deilig å bare våkne ta på meg pysjen lage noe kakao og sette på en julefilm.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg