BEKLAGER FOR LITE INNLEGG FOR TIDEN KROPPEN SA STOPP

Dessverre har det seg sånn at jeg ikke har vært helt meg selv i det siste. Jeg har vært mye slapp og sliten for tiden og ikke orket så mye. Bloggen har derfor blitt litt nedprioritert da jeg har nok med skole og jobb. Men jeg var hos legen i går og tok noen blodprøver for å sjekke at det ikke er noe galt med meg. Jeg har ikke fått svar på prøvene enda men det er nok ikke noe galt med meg. Så jeg får bare vente å se.

Jeg setter pris på at dere er tålmodige med meg. Tusen takk

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg