MÅ JEG SVARE PÅ DETTE HER IGJEN?

igjen har samme person skrivet disse kommentarene her på bloggen min selv om jeg sa klart i fra i et tidligere innlegg. Som sagt jeg er ikke interessert i disse kommentarene dine. Har du ikke et liv eller. Jeg synes du bare kan slutte med dette her. Jeg kommer ikke til å svare deg på noe mer sånne  kommentarene dine. Så vær så snill å slutt-

Har du en form for autisme? 

Men hvorfor ga du deg når, du fikke se pikken i bilen? Når du sa du ville ha sex men plutselig ikke 🤔 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg