🌹KJÆRE OLDEMOR🌹

Det er en god del år siden du forsvant fra oss. Men jeg husker det som det var i går. Jeg tenkte derfor å skrive et innlegg til minne om deg. 

🌹🌹🌹

Kjære oldemor🌹

Jeg skulle ønske du var her samme  med  meg. Jeg husker så godt hvor glad du ble når jeg  kom på besøk til deg. Jeg husker så godt smilet du fikk når jeg kom inn døren til deg. Du var en helt fantastisk person som gidde meg et smil om munnen hver gang jeg kom på besøk. Du sa alltid så mange gode ord til meg. Jeg savner sånn alle de varme klemmene  og de gode ordene du sa til meg. Jeg vet at du har det bra nå. Men det er et tomrom uten deg og det vil det alltid være så lenge jeg lever. 

Siste gangen jeg så deg i live. 

Siste  gangen jeg så deg i live var på sykehuset. Det husker jeg så godt fordi når jeg kom på sykehuset så lå du der helt rolig og våknet ikke. Du våknet aldri igjen. Jeg skulle egentlig gi deg en klem men jeg klarte det ikke. Jeg begynte å gråte så mye at jeg måtte gå ut. Jeg angrer på at jeg ikke fikk gitt deg en siste klem. Det var så vondt for meg å se deg bare ligge der. Den gode snille og omtenksomme oldemoren min var liksom borte. Jeg fikk aldri se deg smile eller noe sånt igjen. Men jeg visste det at du kom til å få det bra der du kom til å være når du var død. 

Samtidig skulle jeg ønske at du skulle fått oppleve konfirmasjonen min, den dagen jeg gifter meg når den tiden kommer. Men dessverre så rakk du det ikke. jeg er uendelig glad i deg. Det kommer jeg alltid til å være.

Jeg håper at du er stolt av meg hvor enn du er oldemor. Jeg elsker deg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg