HVA SKAL TIL FOR Å BLI MIN KJÆRESTE

Jeg har da fått et spørsmål om hva jeg tenker i forhold til det med kjærlighet og hvordan det å skulle bli min kjæreste være. Derfor så tenkte jeg å dele det med dere. 

1 bruke tid på å bli kjent med meg

Jeg synes det er utrolig viktig at den personen som vil bli sammen med meg bruker tid på å bli kjent med meg. 

2: En som er respektfull

 Dette er også noe som er utrolig viktig for meg. Jeg vil bli respektert så den personen som eventuelt vil bli sammen med meg burde kunne respektere meg. 

3: En som ikke er ute etter sex eller nakenbilder

Det hender at jeg får spørsmål om one nigth stand osv men det vil jeg ikke ha så den personen som eventuelt vil være sammen med meg burde ikke være ute etter det. Jeg er også veldig lei av å få spørsmål om det så den personen burde ikke spørre om det. Heller ikke når det kommer til nakenbilder så ikke spør meg om det. 

4: En som bryr seg om meg 

Her også er det noe som er veldig viktig for meg. Jeg vil at den personen som eventuelt blir sammen med meg er en person som bryr seg om meg. En som kan være der for meg i både gode og onde dager. En som kan trøste meg om  jeg er lei meg eller bare har en dårlig dag. 

 

Vel her er noen av kravene jeg tenker at er viktig for meg. Så får vi se kanskje får jeg kjæreste en dag men enn så lenge så er jeg singel. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg