JEG LENGTER SÅNN ETTER DEG🌹

Jeg lengter etter deg. Hvorfor måtte det være akkurat deg jeg mistet. Det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på deg. Du som var så fantastisk og herlig. Jeg kunne komme til deg når ting var tungt. Ta meg en ridetur og bare glemme det vonde og bare kose meg sammen med deg. Jeg kunne alltid stole på deg. Du gjorde aldri noe vondt. Jeg savner deg så utrolig mye. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde deg her når ting er vanskelig for meg. Men sånn er det ikke. Her sitter jeg uten deg. Jeg lengter etter å klappe deg, kose med deg kjenne bevegelsene dine igjen. Men det kommer aldri til å skje igjen fordi du er borte og jeg er igjen her.

Men en dag ses vi igjen og da kan vi løpe sammen vi to du og jeg. Til den dagen skjer pass på meg kjære gutten min🌹

Sov godt engelen min🌹🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg