Bruk refleksvest når det er mørkt!

Nouw: 1109762408″

God morgen! Jeg tenkte å skrive et innlegg om det med bruk av refleks. Det er så utrolig få i alle fall ungdommer som bruker refleks. Refleks redder jo liv sies det. Grunnen til det er fordi med refleks så synes du mye fortere enn om du ikke bruker det. Jeg må selv bli flinkere til å bruke refleksvest. Når jeg var sånn 8-9 år og jeg skulle gå til skolen så opplevde jeg å nesten bli påkjørt måtte kaste meg ut i veien for å ikke bli påkjørt. Men den sjåføren var ung og kjørte ganske så fort. Han ble bare sur på meg og viste meg stygge fingeren før han kjørte videre.

 

Jeg har det helt bra nå så slapp av med det men det er sånn idioti liksom som irriterer meg haha. Tenk om jeg ikke hadde kastet meg ut i grøfta hva hadde skjedd med meg liksom.

 

 

Bruk refleks og kjør forsiktig!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg