Hvilke land er drømmelandet mitt som jeg vil besøke?

Hei! Jeg tenkte og snakke litt om hvilke land som jeg absolutt drømmer om å reise til. Jeg har alltid elsket dyr så dette landet kommer vel ikke akkurat som en bombe for dere. Det landet er nemlig Afrika, jeg har jo alltid elsket dyr og det å kunne se ville og afrikanske dyr hadde jo bare vært drømmen for meg. 

Jeg synes det også er dumt at mange av disse dyrene er utrydningstruet. Det at disse dyrene kanskje en dag er blitt borte for oss er ganske dumt og vondt på samme tid. Jeg er en person som er veldig engasjert når det kommer til ville dyr og andre dyr. Jeg skulle gjerne ha stoppet folk fra å jakte på disse dyrene men det kan jeg ikke.  

Vel uansett jeg håper at denne drømmen en gang går i oppfyllelse for meg. Hvem vet en gang så sitter jeg på flyet og er på vei til Afrika. 

 

Fortell meg gjerne hva slags drømmested land du drømmer om å besøke:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg