KOMMER JEG TIL Å STENGE KOMMENTARFELTET EN GANG?

Hei dere. Dette her er noe jeg har tenkt over en god stund nå. Kommer jeg noen gang til å stenge kommentarfeltet her på bloggen. Jeg vet ikke helt enda fordi jeg er usikker på om det skjer at jeg får veldig stygge kommentarer her på bloggen. Men om jeg får det så kommer jeg ikke til å stenge kommentarfeltet med en gang. Jeg har ikke tenkt til å bukke under bare fordi noen skriver stygt.Jeg vet at det er noen bloggere som faktisk har stengt kommentarfeltet fordi de ikke orket mer stygge kommentarer. Men jeg kommer ikke til å stenge kommentarfeltet med en gang.

 

Det å få stygge kommentarer er ikke akkurat veldig hyggelig men man kan ikke unngå det. Om jeg kommer til å stenge kommentarfeltet en gang det får bli opptil meg men enn så lenge er kommentarfeltet åpent.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg