JØNSBERG SYLTING UB

Hei dere. Jeg tenkte bare å dele med dere at der jeg går på skole altså Jønsberg Videregående skole så har vi  begynte med Ungdoms bedrift. Jeg tenkte derfor å snakke litt om det. 

Vi er en gjeng som består av 5 personer. Vi skal lage rognebærgele og eplemost. Vi har ikke kommet i gang med å produsere enda men vi har fått ordnet en del andeler som vi skal bruke til det vi skal produsere. Vi kommer til å begynne produksjonen veldig snart og jeg håper at dere vil vise litt interesse det er ikke noe du må men det hadde vært hyggelig. Dere kan kontakte oss på får Facebook side  trykk HER  For å komme til vår side.

 

 

Jønsberg Sylting UB sitt bilde.

 

PS: Jeg setter veldig stor pris på dere som ser bloggen min og tar en tur innom bloggen tusen takk. Sleng med en kommentar om du lurer på noe:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg