KOMMENDE FILMER PÅ KINO SOM JEG VIL SE

Hei ettersom jeg er ferdig med oppgaven jeg skulle gjøre så skriver jeg et nytt innlegg på bloggen. Jeg fant noen filmer som kommer ut på kino som jeg tenkte at jeg ville se som jeg vil dele med dere.

 

  

HAPPY DEATH DAY: Dette er en skrekkfilm som jeg har veldig lyst til og se. Jeg har sett traileren til den og den virker veldig spennende og bra. Den kommer ut 27 Oktober. Linken til traileren finner du. Denne filmen har 15 års aldersgrense HER

HJEMSØKT: Dette er også en skrekkfilm men det står ikke noen aldersgrense her så jeg vet ikke om den har noen aldersgrense. Men uansett dere finner traileren til filmen HER

 

PADDIGTON 2: Jeg elsket den  første filmen, jeg synes denne bamsen her er så søt, jeg begynte å gråte av den første filmen så jeg gleder meg til og se denne her. Dere finner linken til filmen HER

 

INSIDIOUS: THE LAST KEY: Dette er en skrekkfilm. Det står heller ingen aldersgrense her på denne filmen her men det er en skrekkfilm så anbefaler den ikke til små barn heller ikke de andre skrekkfilmene som jeg har skrevet om. Denne filmen kommer ut 05.01.2018. Linken finner dere HER

 

 

FERDINAND: Jeg synes denne oksen her er bare så søt. Jeg har sett den gamle Ferdinand og jeg gleder meg masse til å se denne her. Det vekker så mye barndomsminner. Denne filmen passer for alle. Denne filmen kommer ut 22 desember. Linken finner dere HER

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg