Vær fornøyd med deg selv! Den perfekte kropp?

Jeg har hørt veldig mye angående det med kroppspress. Og jeg blir litt sjokka av hva noen folk mener angående det med å ha den perfekte kroppen.

Man skal ikke tenke på at å så fin kropp hun har eller han har. Man skal tenke på sin kropp. Man skal ikke gjøre endringer fordi mange andre sier det. Jeg synes det bare blir helt idiotisk å endre kroppen sin bare fordi en person sier det. Skal man først gjøre noe med kroppen sin så er det fordi man vil det selv.

Jeg personlig kunne ikke endret kroppen min bare fordi noen sier at jeg skal det. Kanskje er ikke jeg den tynneste eller slankeste jenta. Men jeg er fornøyd med kroppen min. Skulle jeg først å fremst gjøre endringer er det fordi jeg selv vil det.

Så vær fornøyd med den kroppen du har og vær den du er. Du kommer lengst med det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg