SOM JEG SAVNER DEG!

Kjære Oldemor❤Nouw: 1109762408

Ordene mine kan ikke beskrive hvor mye jeg savner deg og hvor mye jeg lengter etter deg. Det er noen år siden du gikk bort fra meg men savnet er der hver eneste dag. Jeg skulle ha gjort hva som helst for å fått være i armene dine igjen. Men sånn er ikke livet plutselig er livet over og man står igjen uten den personen. Siste gangen jeg fikk se deg i live var når du lå i sykehussengen og hadde hjerneblødning. Jeg knakk sammen og hylgråt, jeg måtte ut jeg klarte ikke å se deg ligge der. Jeg gråt og gråt. Hadde mest lyst til å skrike. Jeg klarte ikke en gang å gi deg en klem fordi det smertet meg så langt inn i sjela når jeg så deg sånn. Jeg vet at du har det mye bedere nå men det er stort savn etter deg😭😭 Men minnene våres er gjemt i hjertet mitt for alltid❤ En dag så ses vi igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg