BESTEFAR 70 ÅR I DAG

Hei nå er jeg akkurat hjemme igjen fra mormor og bestefar. Vi har vært på besøk der ettersom bestefar har bursdag i dag. Jeg tenkte egentlig å skrive et  innlegg om hvor mye han betyr for meg ettersom han betyr så utrolig mye for meg.

Kjære bestefar

Jeg begynner med å si at jeg er uendelig glad i deg og elsker deg. Jeg er så utrolig heldig som har en så snill og omtenksom bestefar som deg.  Jeg kan ikke forklare akkurat med ord om hvor mye du betyr for meg med ord men det jeg kan si er at du betyr så uendelig mye for meg. Jeg husker godt  at når jeg er ferdig på skolen tidlig så ringer jeg deg, og da svarer du med at du kommer å henter meg. Jeg setter så utrolig mye pris på det. Selv om det er noen ganger at du ikke kan men sånn er det. Jeg kunne ikke hatt en mer snill og omtenksom bestefar enn deg. Så jeg sier det igjen Gratulerer så mye med dagen bestefar ELSKER DEG! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg