Mål for skoleåret 2021-2022

Jeg begynner på skolen igjen på mandag den 16.08.2021.

Jeg gleder meg kjempe masse til og starte igjen.  Jeg har derfor tenkt og dele med dere noen mål jeg har for dette skoleåret.

  • STÅ OPP: Stå opp 06:30 hver eneste dag. Dette kommer nok til og bli en utfordring i starten da døgnrytmen min ikke er på det beste nå.
  • JOBBE SÅ GODT JEG KAN: Jeg har tenkt til og satse mye på skolen fremover og derfor tenkt til og jobbe så godt jeg kan med lekser eller øve så mye jeg kan til prøver.
  • RYDDIG ROM: Dette er noe som jeg må få gjort. Jeg har et ønske om og kunne holde rommet mitt ryddig så derfor så skal jeg etter at jeg har skrevet ferdig dette innlegget rydde hele rommet slik at det er helt ryddig til skolestart.
  • BLOGGEN: Jeg har også tenkt til og få oppdatert bloggen så ofte som jeg kan. Jeg vet ikke hvor mye jeg får oppdatert bloggen når jeg begynner på skolen igjen. Jeg ønsker og få oppdatert den så ofte som jeg kan.

 

Så det  var noen av målene jeg har satt opp. Nå må jeg rydde rommet. Vi snakkes senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg