Jeg vil fortsatt lese mer om sex, jeg kan ikke så mye om det så du kan lære oss lesere??

Altså jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt når jeg får denne kommentaren ganske mange ganger. Jeg  har ikke akkurat lyst til å skrive om dette her på bloggen min. 

Det finnes sikkert mange sider du som kommenterer dette kan lese om sex i stedet for å spørre meg om det. Jeg vil ikke legge ut mitt forhold til sex her på bloggen. Mitt sex liv er privat og det må du som kommenterer det forstå. Eller så får du finne deg ei jente som er villig til å lære deg om sex. Men jeg er ikke den personen til det. Så ikke skriv noe mer kommentarer til meg om det da jeg blir ikke så glad for det. spør meg heller om noe annet  men ikke sånn privatliv.

3 kommentarer
    1. Anonym: Jeg skjønner ikke at du ikke forstår at jeg ikke vil ha noen sånne kommentarer her på bloggen. Kan du enten skrive en melding til meg privat å si hvem du er ellers kan du dra deg langt unna meg. Fordi jeg er virkelig ikke interessert i disse kommentarene. Du er nesten for ekkel. Så hold deg unna meg!

    2. Men hvorfor ga du deg når, du fikke se pikken i bilen? Når du sa du ville ha sex men plutselig ikke 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg