🎀Mine verste vaner💎

 

 

Alle har vel noen uvaner det er nok ikke bare jeg som har det. Det kan vel alle sammen være enige i. Derfor så tenkte jeg å dele noen av mine  verste  uvaner med dere. 

🎀 1 Sover lenge i helgene 💎

Denne kjenner vel noen kanskje seg igjen i. Vel jeg er en som elsker å sove lenge i helgene. Men det som er dumt med det er at da går så mye av dagen før jeg får gjort noe. Jeg skulle gjerne vært litt mer morgenfugl fordi da får jeg utnyttet dagen enn om jeg bare ligger å sover. Jeg pleier liksom å sove til sånn 12:00-13:00. 

💎 2 Ikke så flink til å trene💎

Dette er noe jeg prøver å gjøre noe med. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal få nok motivasjon til å gjøre det. Jeg har liksom ikke nok motivasjon som driver meg fremover som gjør at jeg får lyst til å trene. Har dere noen forslag så skriv de gjerne ned i kommentarfeltet setter pris på det.

💎 3 Sitter litt mye med pcen 💎

Dette  gjør jeg litt for ofte. Jeg skulle gjerne funnet noen annet å drive med enn å bare sitte ved pcen liksom. Men enn så lenge vet jeg ikke. kom med forslag. 

Hva er deres verste uvaner skriv i kommentarfeltet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg