HVA SLAGS BLOGGER LESER JEG?

Jeg tenkte og fortelle dere om hva slags blogger jeg leser. Jeg leser blogger for å kunne få inspirasjon til innlegg til min egen blogg. Jeg synes det er så inspirerende og lese det andre bloggere har skrevet så derfor så tenkte jeg å dele med dere om hvilke bloggere jeg leser. 

Stina.blogg: Stina blogg inspirerer meg så mye til forskjellige innlegg. Jeg synes det hun gjør er helt fantastisk. Jeg har lest bloggen hennes i hvert fall 2 år men uansett dere finner bloggen hennes HER

Sophieelise.blogg.no: Jeg leser også Sophie Elise sin blogg. I likhet med Stina.blogg så er hun også veldig inspirerende. Jeg har lest bloggen hennes litt lenger enn det jeg har gjort med Stina. blogg. Jeg synes hun er så inspirerende og sterk. Jeg liker veldig godt det hun skriver og hun er så utrolig sterk som tørr og komme med sine meninger.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg