Tips til og bli en bedre blogger

Jeg har Googlet litt rundt på hvordan jeg kan bli en bedre blogger for dere. Jeg elsker og blogge og det og finne tips til og bli en bedre blogger det er bare et pluss. Derfor så tenkte jeg og dele tipsene jeg  fant med dere.  Jeg tar ikke alle tipsene da det blir et veldig langt innlegg resten av tipsene kommer senere men jeg har tatt de jeg synes er viktigst.

Du Må Være Villig Til Å Jobbe Hardt

Man burde være villig til og jobbe hardt.  Det krever mye og blogge. Det er ikke gjort på 1, 2, 3.  Som sagt så er det og jobbe hardt grunnsteinen til og bli flink til det man ønsker og bli flink til. 

Du Må Kunne Formidle Ditt Budskap Via Tekst

Du burde kunne formidle ditt budskap. Kunne skrive det du har lyst til og formidle til dine lesere.

Du Må Ha Disiplin

Du burde ha en timeplan. Der du setter inn tid til og blogge og skrive. Det er som sagt krevende og blogge og man må hele tiden tenke kreativt og passe på at man hele tiden lager nye innlegg til bloggen.  Du burde også sette av tid til og promotere bloggen på sosiale medier.

Du Må Være Villig Til Å Lære

Som blogger så lærer man stadig noe nytt. Man lærer jo alltid noe nytt uansett hva man jobber med. Man kan lese andre sine blogger og lære ting ut i fra det.

 

Du Må Være Sosial

Som sagt tidligere så burde du være sosial. Du burde dele ting som handler om bloggen på sosiale medier. Slik at flere folk får med seg at du blogger. Det kan også hende at flere folk vil da lese bloggen din men som sagt det krever mye jobb. Men er du villig så kan du klare det du vil

Håper noen av tipsene var til nytte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg