Flytte først ut alene eller flytte rett med kjæresten?

Det er noen som har spurt meg om dette og derfor så tenkte jeg og svare på det. Jeg har ikke bestemt meg 100% enda. Jeg bil bli ferdig med skolen og enten bli ferdig med lærling tiden først eller om jeg flytter ut mens jeg er lærling. Jeg kan ikke bestemme om jeg kommer til og flytte sammen med kjæresten mine eller ikke da det er kanskje 3 år til den dagen jeg skal flytte ut kommer. Kanskje så er vi ikke sammen lenger eller så er vi sammen og bestemmer oss for og flytte sammen. Men det er så vanskelig og svare på nå. ‘

Hvis du fortsatt har kjæreste kommer du til og flytte med han?

Jeg har tenkt tanken på og flytte sammen med han med en gang. Men samtidig så vil jeg vite hvordan det er og kunne bo alene så er veldig vanskelig og si her og nå. Men vi får se når den tiden kommer.

 

uansett nå har jeg time på skolen så da snakkes vi senere. Send gjerne inn spørsmål som jeg kan svare på:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg