TANKER OM RUSSETIDEN VURDERER OG DROPPE Å VÆRE RUSS?

Hei jeg har faktisk tenkt over å det at jeg kanskje skal droppe å være russ. Jeg har derfor tenkt til å komme med noen grunner til hvorfor jeg vurderer å droppe.

1 DYRT

Det å være russ er ikke akkurat billig. Hvis jeg skal ha den russedressen jeg vurderer å ha så koster den liksom 2000 kr altså hvor dyrt er ikke det. Pluss hvis det er andre plagg jeg skal ha så blir det ikke akkurat billig. 

2 PRESS

Det er ofte mye press med det å være russ. Man skal liksom være med i en buss, ha de kuleste sangene og de kuleste klærne. Jeg fikke jo høre det at det var ei jeg kjente som ble kastet av bussen fordi  hun ikke var populær nok. Altså kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg hører det.

Ja kanskje er det best og droppe det jeg vet ikke helt enda men jeg skal nok finne ut av det.

1 kommentar
    1. Synes du skal gjøre det du selv har lyst til, jeg 🙂 jeg var ikke russ og har ikke angret et sekund på det. Hadde droppet det igjen om jeg kunne, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg