HVA SKJEDDE MED PONNIEN BOB

Hei jeg skal nå fortelle hva som skjedde med ponnien Bob. Jeg Eide han til i fjor. Da solgte vi han til noen vi kjente til.

Det som skjedde med han var at det var på vinteren. Han hadde antageligvis sklidd på isen og knakk beinet tvers av. Jeg var ikke til stedet da det skjedde. Jeg fikk vite det. Jeg ble selvfølgelig utrolig lei meg men samtidig så var det rette å avlive han.

Han var en helt fantastisk ponni som jeg er så utrolig glad for å ha fått oppleve.

Hvil i fred Bob nå har du det ikke vondt lengre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg