ALT OM MIN TATOVERING GJORDE DET VONDT?

Det begynner å bli en god stund siden jeg tok en tattovering. Jeg har hatt denne tattoveringen en god stund men grunnen til at jeg ikke har vist den enda er fordi jeg ville at de i familien min skulle se den først. Men nå kan jeg vise dere den. 

HVA STÅR TATTOVERINGEN FOR?

Tattoveringen min er da stjernetegnet mitt som da er løven. Jeg har alltid hatt lyst til å tattovert stjernetegnet mitt på armen. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet. 

GJORDE DET VONDT?

Alle mennesker har jo sin egen smertegrense for meg selv så synes jeg det ikke var så vondt. Det var noen steder det gjorde litt vondere men det gikk bra. Jeg verken skrek eller gråt. 

 

Nå må jeg runde av her da jeg skal snart legge meg. Vi blogges

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg