PLANER FOR SOMMERFERIEN?🌞

Hei dere! 

Jeg tenkte å fortelle dere litt om hva slags planer jeg har for sommerferien. Jeg har nemlig noen planer så derfor så tenkte jeg å fortelle dere om dette nå.

🌞

🌞FEIRE 18 ÅRS DAGEN MIN!

Ja jeg skal nemlig ha et selskap der jeg skal feire 18 års dagen min. Dette blir i starten av juli. Selv om jeg ikke er 18 helt enda da så feirer vi den på grunn av at jeg har bursdag midt inni sommerferien. Jeg kommer selvfølgelig til å blogge om det selskapet da jeg har bestilt mye fin pynt og diverse. Bare å følge med videre. 

🌞 Reise til Danmark 

Jeg skal nemlig reise til Danmark. Vi reiser dagen før bursdagen min. Jeg kommer også til å blogge mye fra denne turen. 

 

 

Ellers så er jeg usikker på hva som skjer videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg