Til deg hemmelige beundrer?

Til deg som skrev denne kommentaren her –

Jeg vil lese om sex, og alle one night standene dine. Må vite hvor erfaren du er før det er min tur.

Hva er grunnen til at du spør sånne spørsmål som dette her? Er dette fordi du liker meg så mye at du må ha svar på dette eller er det noe annet. Jeg kjenner jeg blir sikkelig sint pga dette.

Dette er rett å slett ikke greit for meg. Jeg synes det blir helt feil å legge ut sånn informasjon da det er veldig privat. Jeg kommer ikke til å si hvor mange one night stand jeg har hatt, hvor mange jeg har hatt sex med eller hvor erfaren jeg er.

Jeg føler meg litt krenket her. Hva får deg til å tro at det noen gang blir din tur? For å si det rett ut bare hold deg unna meg.

Jeg vil ikke ha noe som helst kontakt med folk som da spør meg om sånt. Og jeg vill heller ikke ha fler spørsmål her på bloggen om det heller.

Da vet du det hemmelige beundrer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg