Noen spørsmål

Ettersom jeg har fått noen spørsmål så tenkte jeg å svare på dem nå.

1 har du jobb og hva jobber du som?

Ja jeg har jobb ved siden av skolen. Jeg jobber på posten Bring som er i Hamar.

2 Hva vil du bli når du blir stor?

Jeg vil bli dyrepasser. Det har alltid vært en drøm å kunne jobbe med dyr. Så det å kunne bli en dyrepasser for meg er bare drømmen.

3 Hva er du mest redd for?

Hm det jeg er mest redd for er nok høyder. Jeg er veldig redd for høyder fordi jeg er så redd for at jeg skal falle ned. Men det hender i noen sammenhenger jeg klarer å presse meg selv når det kommer til høyder og da går det bra.

4 Er du singel?

Ja jeg er singel.

5Hvor mange dyr har du?

Jeg har da 2 katter og 1 hund pluss mange fisker .

6 Hva tenker du angående at du snart er ferdig med 2 året på videregående?

Det jeg tenker at det egentlig er ganske deilig. Slippe å tenke på lekser, prøver og eksamener. Men samtidig er det litt rart at jeg bare snart har igjen 1 år på videregående. Hvor blir tiden av liksom?

7 Hva skjer etter videregående? Det som skjer etter videregående er at jeg da skal gå folkehøgskole. Jeg skal allerede søke i oktober i år og som jeg gleder meg. Kommer et eget innlegg om det senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg