HVOR MYE KALORIER ER DET I MACDONALS MAT?

Noe jeg alltid har lurt på er hvor mye kalorier det er i hamburger man får på macern. Derfor så googlet jeg det for å finne ut og dette er det jeg har funnet ut.

Dobbel cheesburger. 

Kalorier: 442kcal Det er ganske mye  kalorier i bare en sånn burger også spiser man kanskje 2 eller 3 av dem. 

 

Bilderesultat for dobbel cheeseburger mcdonalds kalorier

Macfies 

Kalorier: 329kcal Her er det også masse kalorier. 

Bilderesultat for macfries

frappe:

Kalorier: 365kcal

 

Bilderesultat for caramel frappe

 

 

 

Med andre ord man får i seg masse kalorier når man er på macern. Jeg er glad jeg ikke er der hver dag for å si det sånn.

1 kommentar
    1. Åh ja, det er usunt med mac donalds, men det er så godt! Forresten akkurat nå holder jeg en konkurranse på bloggen min, veldig koselig om du melder deg på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg