GRATULERER MED DAGEN MAMMA

Gratulerer så mye med dagen mamma!

Først og fremst vil jeg si gratulerer så mye med dagen! Du er en helt fantastisk person som jeg er så utrolig glad i. Du er der alltid for meg og støtter meg og det setter jeg så utrolig pris på. Du kjører meg henter meg og mye mer. Noen ganger så krangler vi men sånn er det. Du skal vite at jeg uansett hva som enn skjer er jeg utrolig glad i deg. Du er verdens beste mamma og jeg er så uendelig glad for at jeg har deg i livet mitt. Så gratulerer så mye med dagen kjære mamma.

Hanne Fosserud Stener sitt bilde.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg